Načítavam...

Cuvée 2.0 – Prvé víno TO GO v Bratislave ?

December 12, 2021

Cuvée 2.0 – Prvé víno TO GO v Bratislave ?

Otvorenie druhej prevádzky značky Cuvée – víno z Modry pod názvom Cuveé 2.0 v Centrum NIVY.

V neľahkých časoch, kedy nákupné centrá nevedia či otvoria nasledujúci pondelok, v časoch kedy sa financujúce banky otáčajú gastru chrbtom, existujú aj takí, ktorí sa rozhodnú do procesu otvorenia novej prevádzky predsa len pustiť. Podľa nám dostupných informácií jednania s nájomcami pre koncept Tržnice Nivy prebiehajú už od roku 2018, ak nie skôr. Mnohí váhajú, iní boli úspešnosťou lokality a projektu nadšení. Prišla však recesia spojená s pandémiou a situácia sa zmenila. Aj naši klienti, ktorí stoja za značkou Cuvée nad týmto rohodnutím pomerne dlho váhali. Nakoniec sa rozhodli výzvu prijať a 18. februára tohto roka nám oznámili: “Ideme do toho!”.

ZDROJ: INFLOW DESIGN

Na začiatku milej spolupráce sme navštívili prevádzku Cuveé v Modre – “centrálu” tejto mladej značky. V oblasti Malých Karpát existuje asi málo lepších miest kde by mohla takáto iniciatíva vznikať. Iniciatíva s úsmevom približovať lokálnych výrobcov. Je jedno či ide o mladších alebo starších, dôležitá je láska k vínu a okoliu Modry. V dobre lokalizovanej prevádzke na “vyšnom konci” námestia resp. Štúrovej ulice v Modre sa Filipovi a Dominikovi s ich malým tímom podarilo vytvoriť rodinnú atmosféru v malebnom interiéri starého domu. Predávajú fľaše kvalitného vína, varia dobrú kávu, vždy radi poradia a aj na akútny hlad majú riešenie. Všetko bezprostredne, s úlohou naplniť potreby svojich ctených zákazníkov v tomto segmente maloobchodu. Často aj veľmi kreatívnym spôsobom.

ZDROJ: INFLOW DESIGN

“Prvotná myšlienka názvu nášho wine shopu bola “Tri zmysly”, teda čuch, zrak a chuť – tie, ktoré sa používajú práve pri degustácii vína, kávy, čaju a dobrého jedla. Keďže sa nám ale tento názov zdal náročný na výslovnosť, rozhodli sme sa ho trochu zjednodušiť. Označenie “Cuvée”, ako mnohí isto viete, je zlúčenie dvoch alebo viacerých odrôd vína do jedného. Preto sme sa rozhodli spojiť tri zmysly do jedného názvu – jednoduchšieho, dobrého na výslovnosť a v prvom rade priamo tematického pre náš wineshop. Preto dúfame, že nech už si u nás dáte čokoľvek, aj u Vás sa tri zmysly potrebné na ochutnávanie spoja do jedného príjemného a pozitívneho pocitu a zážitku.”

– Cuvée –

K návrhu sme sa snažili pristupovať citlivo a súčasne zúročiť naše skúsenosti z prostredia retailu. Kľúčovou bola vybraná poloha stánku – centrálne v smere hlavnej osi tržničných stánkov. Táto poloha prináša výhodu výraznejšej viditeľnosti z časti vnútorného sedenia a nezúročiť túto výhodu vo vizuále stánku by bola škoda.

Ústredným prvkom priestoru sa stal dominantný vínový bar. Tu si návštevník môže familiárne posedieť alebo sa len tak zastaviť a objednať si pohár kvalitného vína so sebou. Bar vidieť už z diaľky vďaka jeho unikátnemu ručne robenému modrému obkladu od mladej slovenskej značky Tileme. Farba tohto obkladu je naživo ešte presvedčivejšia ako na fotografiách.

Ak by vás náhodou nezaujal barový pult, určite Vám neunikne pohľad na drevený podhľad tvorený viac ako 250 kusmi vinárskych “štekov”, ktoré vo vinohradníctve slúžia ako oporné koly k viniču. Ide o pomerne nenáročný prvok, ktorý vo väčšom množstve a správnej kompozícii rozhodne pôsobí efektne.

Stánok je plný vína. Doslova. Priestory akosi samé hrou svetla pozývajú preštudovať jednotlivé odrody a obľúbené ročníky. Veľkosť stánku napomáha k tomu, aby návštevník nemal k dobrej rade a okamžitej degustácií ďaleko. Aby ste vedeli po náročnom dni spomaliť, posediť si alebo si jednoducho zobrať fľašu vína na zelenú strechu so sebou.

Veríme, že sa tento stánok stane obľúbenou destináciou a svojou ponukou a dizajnom osloví čo najširšiu skupinu návštevníkov.

Súvisiace články

Top